the baseballs ♥

¡Hola amigos!

Hatar spanska. Aja, onsdag! Anna-Carin var sjuk så vi hade dubbeltimme i biologi istället för biologi & kemi. Det var faktiskt bra för då hann man jobba mycket med det :) på matten hade vi Samuel som vikarie, haha.

Jag & Joey hade skitkul på rasten, jag hade mössan nerdragen för ögonen och så snurrade han mig och sedan ledde han mig lite överallt :D uppför trappan, in i 45:an där åttorna fick damp, hehehe. Sedan gjorde jag samma sak med Joey, askul! Fast det gick lite överstyr när han fick ett slag där nere...

På eftermiddan var jag hos mormor en stund, hon var förkyld och hade feber så jag höll mig på avstånd... Hjälpte henne att byta låtar på hennes mp3, haha. Och så lånade jag hennes skiva med The Baseballs (älskar dom!) så nu har jag alla dom låtarna på mobilen! :D Lizette, på med Bluetooth nästa gång vi ses, höhö !
Sedan har jag övat på spanskaglosorna men fattar inte vad man ska göra med meningarna om Argentina och det verkar inte någon annan heller fatta så jag skiter i det, just nu iallafall.

Gaah, jag får spunk på msn/internet! Loggas ut typ hela tiden, måste fixas !

              mjauu


Kommentarer
Postat av: Jenny

DOM ÄR SÅ SJUKT BRA!!!(Y) ... man blri glad när man hör deras låtar :> (eller covers xd)

2010-02-04 @ 00:36:40
URL: http://jannyh.blogg.se/
Postat av: Isa

VISST ÄR DOM! :D jaa, man blir superglad! :D helst av umbrella !

2010-02-04 @ 15:11:29
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0