Suddiga ögon

Ja det har jag just nu, men måste blogga innan jag går och lägger mig, abstinens you know..

Har haft en jättetrevlig kväll hemma hos Lizette ;D förutom hon & jag så var David, Tora, Ida & Ronja där :D vi bakade och spelade spel, mycket kul! Vi spelade bl a ett spel där man ska beskriva ett ord, jag fick Vademecum och sa till Lizette "tandkrämen som jag använder" och hon ba direkt "VADEMECUM!" haha jag blev fan imponerad :O

Usch jag kände mig så taskig x) jag sa till Lizette "titta vad långhårig David har blivit!" och han ba "jag klippte mig idag..." heh oops..

Nu är jag trött och skriver massa sjukt igen.. Men en sak till x) Lizettes trådlösa mus är hur cool som helst, vi testade på hur långt avstånd den fungerade och det gick fan att gå ner för trappan :O oh yeah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0