Lyckliga drömmar kan vara värre än mardrömmar

Har ni tänkt på det? Att lyckliga drömmar kan vara värre än mardrömmar. Man är lycklig i drömmen, men när man vaknar upp och inser att verkligheten inte alls är så där bra, då önskar man att man hellre hade haft en mardröm, för då är man glad och lättad när man vaknar upp. Det otäckaste är att drömmar kan vara så realistiska. Jag hade en dröm inatt:

Jag följde med henne hem. Där inne var han, han kramade mig, var jätteglad och sa "åhh, det var sjukt länge sen vi träffades ju!" och jag höll med, för så är det ju. I soffan satt han nr 2 & han nr 3, dom bara satt där och log åt mig. Det verkade som att dom höll med han nr 1, jag var glad att se dom allihopa jag med. "Gud vad skönt att allt äntligen har blivit bra" tänkte jag. Men sedan vaknade jag...

Jag saknar er. Jag saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0