It's not in what you do, more in what you say

Underbara fredag !

På mentorstiden valde vi tryck till avslutningströjorna, det blev min favorit! :D
Sämst på test, bäst på fest
Någonting sånt iallafall, passar verkligen oss :D haha. Håltimme på musiken, skööönt! Gillar musik i vanliga fall men just nu är det drygt. Geografiprovet vill jag inte tänka på, usch. Gick inte så bra. Men men, tar igen det på PM:et sedan vettni ;)

Friendsarna hade pyntat salongen med hjärtan och sålde fika, pussar & kramar samt att det var frågesport :D det är ju nästan alla hjärtans dag, hehe. Idag skulle showen egentligen ha varit, vi får se om den ens kommer att bli av xD just det, Peyman hälsade på igen, underbart! Och jag fick reda på en sak, mohahaha jag visste att jag hade rätt.

Hemmakväll, är så trött så det ska bli skönt. Bara chilla framför datorn och läsa Kejsarn av Portugallien, ska ju ha läst ut den nästa vecka så det är bara att knodda !


jag ser cp ut men diggar bilden! :D joeyponken and me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0