How does it feel to treat me like you do?

Torsdag kväll :)
Skolan var kul! Historialäxförhöret slash provet gick jättebra :) kändes det som iallafall, haha. På idrotten körde vi kalabalik, älskar't :D gjorde ett mål i innebandy och ett mål i basket *stolt* haha.

Hemma skrev jag en bokanalys om romanen och så skrev jag klart labbrapporten till kemin. Kollade på Ghost Whisperer med mamma och käkade dom nya ballerinakakorna med kladdkakesmak, rekommenderas! :D haha nyss kollade jag på Succéduon med Anders & Måns med pappa, så pinsamt kul program! x)

Hade tänkt hälsa på Tannaz någon gång under den här veckan (hon praktiserar på Gina Tricot i Gränby) men har varit tvungen att plugga hela veckan och imorgon kan jag inte :( surt.


tell me, how do I feel
tell me now, how do I feel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0