heart of glass

Gud vad skönt med helg! :D

Idag i skolan hälsade Peyman på, så amazing! :D tänk vad underbart det skulle vara om han kunde börja i våran klass igen. Det blev inte mycket jobbande på biologin, "katalogerna" från företagen med avslutningströjorna hade kommit! :D jag & Jenny är ju ansvariga, det ni! x) så alla satt och tittade på dom olika trycken, vi får väl ha en omröstning sedan. Det blev ingen mentorstid idag så vi slutade kl 1, asskönt! :D

Drog till Konsum och mötte Lizette! Blev lite fika och sedan åkte vi hem till Lizette :) haha, fett flum som vanligt (y) Flåddisch skulle träna så jag vandrade hemåt vid fem, eller gick direkt till mormor där jag fick mat :)

Nu sitter jag och dunkar musik och väntar på att mina päron ska komma hem! Mamma klarade nämligen provet så nu är hon utbildad kostrådgivare, jag blir faktiskt stolt! :D det var länge sen jag var hemma på en fredag så denna kväll får det faktiskt bli mys med mamsen & papsen, hehe ♥
Fick ju iallafall träffa Lizette en stund och det är huvudsaken :]

pojkarna i klassen ♥


irma lizette flåddisch flood ♥


Kommentarer
Postat av: Lizette

superflum den korta tiden :D hahaha vad är de där för bild xD eller okje jag ser att det är new yorker ;)

2010-02-05 @ 20:22:13
URL: http://floddisch.blogg.se/
Postat av: Isa

alltid! :D hahaha jaa de är en av flumbilderna xD

2010-02-05 @ 22:21:07
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0