Fettisdagen

När jag ändå sitter här kan jag skriva ett till inlägg ;) idag hade vi historialäxförhör (eller prov, man vet aldrig) på ryska revolutionen, svårt att säga hur det gick, hehe.
Vi fick reda på resultatet på nationella läsförståelsen i svenska, jag fick VG! :D mycket nöjd eftersom jättemånga fick IG (a) aja, i slutet av dagen tittade vi på någon teater i aulan, jag höll på att garva ihjäl mig, satt dessutom längst fram x)

Påväg hem fick jag höra att det är fettisdagen idag! Men inte hade vi nå semlor hemma, nejnej. Därför bakade jag en supergod kladdkaka! :D lite dumt eftersom jag, Jenny & Fanny ska vara nyttiga den här veckan, men huvudsaken är att man inte äter godis (a) tycker jag iallafall, haha.

Nu måste jag öva på spanskaglosor, plugga historia (ja vi har snart läxförhör igen, dumma Henke!) och läsa Kejsarn av Portugallien !

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fuskade lite också...åt en semla igår (A)

2010-02-17 @ 19:38:40
URL: http://jannyh.blogg.se/
Postat av: Isa

tihi (a) semla & kladdkaka är iaf inte godis ;) jag slår vad om att fanny sitter hemma o tjockar på med godis just nu... närå xD xD

2010-02-17 @ 21:29:55
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0