Bowling

Nu jävlar ska här skrivas! Tänkte göra det för några timmar sedan när jag kom hem, men då funkade inte internet, fyfan! Men istället rensade jag i Mina bilder och på skrivbordet, nis !

I lördags åkte jag med mina älsklingar Lizette, Alice & David och bowlade i Uppsala :D det var skitkul, David vann. Sedan åkte vi hem till honom och gjorde egna hamburgare som blev sjuuukt goda! Davids granne som jobbar på Bennys var där och det var ju väldigt passande för hon sa i vilken ordning grejerna i hamburgarna skulle vara, haha (y)

Lite senare pulsade vi ut till Nybygget och hade ett mysigt litet pyjamasparty där med lekar & prat :) sedan sussade vi sött.

Just det, Alice skaffade blogg i lördags, det gillar vi verkligen!! Brallis ♥ 

På söndagen chillade vi mest, tittade på Johan Glans: World Tour of Skåne, klockren kille det där, haha! :D


snygging på ett gammalt spel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0