Toy Story 3

Igår var det fredag vilket var extra skönt med tanke på att underbara GUC har gjort vårat schema slappt just den dagen, hehe. Den består dessutom bara av roliga lektioner, mediekunskap & fotografisk bild. Ni såg ju vad vi gjorde på FB. På mediekunskapen diskuterade vi nyheterna vi hade fördjupat oss i förra gången, mycket intressant!

Efter skolan tog jag en cheeseburgare med Daniela. Hon åkte till hennes farmor & farfar, då gick jag runt själv i stan en stund innan Meijer, Joey & Mäki kom :D
Vi gick och åt kebab, supergott! Ja, jag äter hela tiden.
Mötte Alice & Lizette, wiiiie :D
Sen efter ett tag kom älskling och joinade mig & killarna :)
Vi kollade på Toy Story 3. Superbra! Dock var det onödigt med 3D för det var liksom inga effekter. Waste med pengar, hmpf...

Sen åkte jag & Hampus hem till mig och sov :)

Idag har vi bara slappat, fedt skönt, hehehe. Älskling åkte hem för ett tag sen för han skulle förbereda sin pokerkväll med grabbarna ;)
Själv ska jag dammsuga nu för ikväll kommer Bea hit på våran årliga filmkväll, ska bli jättemysigt :D








Kommentarer
Postat av: Beatrice ^^

Tack för en super bra kväll <3 :D

2010-08-29 @ 02:24:17
Postat av: Isa

tack sjääälv :D <33

2010-08-29 @ 10:46:59
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: Bea

hihih <3 <3 :D

2010-08-29 @ 22:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0