Specialdag för ettorna

Tjing tjong!

Känns som att min pappa & Davids pappa är slavar, hehehe. Det regnade imorse så därför var det extra skönt att få skjuts till skolan av pappa :P
Nej men the thing is, pappa jobbar väldigt nära GUC så att såååååå slav är han inte. Bara lite ;)

Ja, som rubriken lyder. Dagen började med frukost i matsalen, sen studieteknik i aulan, sen entrepenadskap i ett klassrum och till slut avslappning/stresshantering i aulan. Dagen skulle egentligen avslutas med brännbollsturnering, men ingen ville vara med på det, hehehe. Och som min visa vän Daniela sa, eftersom gymnasiet inte är ett tvång kan sånt där inte heller vara tvång.

Jag mötte Emma K & Mona i stan :D
Sen stötte vi på PEYMAN! Min älskade "bror" som jag inte har träffat på tre månader! Totalt underbart.
Och vem träffade vi sen om inte Erik :D
På bussen hem satt jag bredvid Bea!
Jag gillar stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0