Let's don't let a good thing die

Andra dagen var ännu bättre! Så glad :]

Satt bredvid Emma Kämpe på bussen vilket var awesome! Sen klev jag & David på anslutningsbussen till GUC och jag kom försent! Pinsamt att göra det såhär tidigt, usch. Medieproduktion var första lektionen, vi fick pilla lite med macdatorerna, kolla på film, diskutera mm. Vi fick även kolla i tv-studion, vi kommer få göra film och sånt sen, ska bli så jävla kul! Och allt är så stort, fint och proffsigt! På textkommunikationen fick vi leka namnlekar, rita av varandra på ett flummigt sätt mm. Vi kommer få gå ut på stan och intervjua folk, jag längtar! Klassen och lärarna verkar så gulliga (a) på bussen hem satt jag bredvid Bea, har saknat henne!

Eftersom jag kom försent idag betyder ju det att jag måste ta en tidigare buss vissa dagar. Då måste jag gå upp kl 5. OMÄNSKLIGT!

Nu ska jag & mamma kolla på tv och dricka te :)

Saknar älskiiii ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

sv; tack!!:D

2010-08-20 @ 15:15:24
URL: http://maddeeliindberg.blogg.se/
Postat av: Bea

2010-08-21 @ 12:10:39
Postat av: Bea

Har saknat dig med :) <3

2010-08-21 @ 12:11:24
Postat av: Isa

hihi (a) <3

2010-08-21 @ 21:08:17
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0