Hey ho, let´s go

Nu är det Alice som gästbloggar istället för Lizette. Hoppas inte Isa tycker att vi skriver allt för hemska saker höhö x)

Igårkväll fick jag ett konstigt sms av någon. Det stod att denna person messar från sin mammas telefon och att jag inte ska förvänta mig något svar om jag skriver. Personen hoppas att jag har det bra och avslutar smset med pussar<3. Jag satt och undrade vem det kunde vara och kliade mig i huvudet ett bra tag på bussen, folk måste trott jag haft löss. Men så slog det mig! Det var ju Isa som messat från Grekland:D ingen är ju så omtänksam som Isa och skriver och frågar hur en annan har det i Sverige medans hon är på semester. Hoppas hon njuter ända in i det sista nu innan hon kommer tillbaka till regnet. Skulle jag gjort;)

Löööv ju Isa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0