Boys boys boys, buy us drinks in bars

Tja snyggingar!

Just nu sitter jag här för mig själv och slappar. Kul lördagkväll tänker ni, men det är faktiskt skönt ibland plus att jag är helt slut efter dessa långa dagar, men min kropp vänjer sig väl vid det så småningom :)

Älskling sov över hos mig inatt och idag har vi bara slappat och ätit massor av våran goda kladdkaka som vi bakade igår ;) Han åkte hem vid fem idag men jag behövde inte vara ensam länge till för efter ett par timmar fick jag annat killbesök. Nämligen av Joey & Jocke! Jag blev såå glad :D Vi satt på mitt rum och snackade, sen fick jag mig en åktur i Joeys superfina epa :D Sedan åkte dom hem och nu sitter jag som sagt här.

Som ni kanske ser har jag gjort två förändringar när det gäller bloggen.
Jag har skaffat smileys och ändrat rubriken lite :)

Jag har varit duktig och gjort min första läxa som var i fotografisk bild. Hehehehe :thumbup:



Hihi nu ska jag läsa Harry Potter. Pussis :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0