Skärtorsdagen

Tjaa :) idag är det lauring day, ny månad, skärtorsdagen och det bästa av allt - det har blivit påsklov! :D på engelskan skulle vi tjejer lura Evelina genom att vara hur sviniga som helst.. man får väl busa lite på 1 april (a) vi pratade i telefon, hade fötterna på bordet, slickade på papper som vi satte tuggummi på och kastade på killarna mm :) mycket kul, fast Evelina blev fett tjurig, ehehehe. Spelade basket på gympan med fett skön musik till och våran kära gympalärare satt och diggade när han trodde att ingen såg ;) sista sodexo-lunchen vi fick någonsin, alla jublar! Lagad mat måste vara godare.

Lizette följde med mig hem :D lite senare kom hennes älskade karl Alexander aka Allan samt Alice & David :D vi flummade och hade kul, dom åkte nyss hem. David tyckte det var jättekul när vi lurade honom, hehe lauring. Alice har satt tuggummi på sitt glas som jag måste ta bort sen -.-

Nu ska jag ha ett helt gräjjt påsklov och det tycker jag ni också ska ha! Tyvärr så måste jag sticka (hatar slöjd), skriva klart uppsatsen om etik, jobba på musiken (ett ämne som börjar bli jobbigt), göra matteläxor (ligger efter med dom), jobba på bilduppgiften (hatar bild) samt fylla i träningsdagboken. Säkert något mer som jag har glömt att skriva upp -.-

Skype har man ju skaffat också, hehe ;)

Måste gå och lägga mig nu, ska upp om några timmar, uscha.
GLAD PÅSK!


jag har också varit liten ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN FYYYYY VA SÖT!

2010-04-02 @ 10:56:21
URL: http://jannyh.blogg.se/
Postat av: Isa

haha taaaack :D <3

2010-04-02 @ 19:31:29
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0