Påskafton

Igår var det påskafton och hela dan var helt gräjjt! :D

God påskmat med min kära family. Fick ett påskägg med ett par skitroliga trosor i x) sen ska jag få mer grejer av mamma när vi shoppar ;D
Sedan CYKLADE jag & Lizette till bussen. Underbart, första gången jag cyklar sen i höstas! :D på bussen satt Alice och sen gick David på ;) vi bytte påskägg och jag fick ett påskägg av David med massa godis i + en stooor klubba från Jesper och fyra lotter :D vann 75kr på en och innan hade jag ju vunnit 25kr så jag är nu 100kr rikare! :D

I Uppsala mötte vi Jesper och gick och handlade lite.. sen hem till Jesper.. sen gick jag och grabbarna ut igen för att David ville ha cola med vaniljsmak xD då bytte jag lotterna mot en hundring (y) sen var vi hemma hos Jesper och spelade guitar hero, pratade massor och festade lite, heuheu :) hur trevligt som helst !

Var inte meningen att vi skulle sova över där.. men så blev det! :) åkte hem vid elva idag.


väntar på bussen. vårigt & underbart! förutom snön, hmm.


lizette hade gjort världens finaste påskkort till oss! :D


att få se dom igen - underbart ♥


åka hiss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0