Ludwig van Beethoven

Godmorgon! Haha ja jag sitter och lyssnar på Beethoven, inte varje dag precis. Kände mig tvungen när Hampus hade massa kompositörer som status. Han har äntligen skaffat facebook den jäveln :D och jag tycker det är väldigt kul att han har Rebar som profilbild x) för övrigt så är jag exalterad! :D

Igår var det fredag och det var massa nationellt! Först nationella i matte, dom två första skriftliga delarna. Gick okej. Sen på engelskan var jag med i första gruppen som skulle göra muntliga nationella, det gick bra :D vi kunde inte redovisa på musiken så gör det next week. Jag älskar den nya maten i skolan, vi fick hemmagjort potatismos !
Jag är värsta glad för jag & Erik har bestämt att vi ska gå på balen och han ska ha kostym, slips och hela kitet :D vore awesome om jag kunde hitta en blå klänning som matchar hans slips, haha. Många andra kommer nog inte vara lika uppklädda som Eriikoboii, höhö. Fast alla kommer vara superfina :D

På kvällen kom Lizette hit och vi hade det bäst som vanligt :D

Nu har jag inte tid med det här längre, puss! ♥

Eller jo, en sista sak som är asbra! Jag missar inte klassfesten för den är framflyttad igen, wihooooo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0