Långfredagen

Tjeena! Idag har jag varit i Sumpan och firat gammelfarfar som fyller 90år! :D det var trevligt, han är så himla gullig. Fick 500kr av honom i påskpresent, sedan hälsade vi på ett par släktingar en snabbis när vi ändå var i närheten och där fick jag 100kr och sist men inte minst så fick jag ett påskägg av Olle - 500kr, naturgodis (MUMS!) plus 4st trisslotter (vann 25kr på en som jag ska byta mot en ny, najsnajs) :D

Aja, hos gammelfarfar blev det skitgod smörgåstårta och sedan "riktig" tårta ;) träffade släktingar jag inte har sett på länge :)

Är astrött efter allt åkande så det blir en chill-kväll :] åt nyss janssons frestelse med mamma och snart börjar Solsidan (y) puss ♥


gammelfarfar ♥



ingegerd & g-farfar


olle, jag & g-farfar i bakgrunden


g-farfar samt mina sysslingar fredrik & jennifer :)


Kommentarer
Postat av: alice

fan han såg inte ut att vara 90 :O fräch där haha :D<33

2010-04-03 @ 13:45:13
Postat av: Isa

haha om han vore en mamma vore han en milf ;) HAHA<33

2010-04-04 @ 00:11:00
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: Isa

okeey det där skrev jag inte i nyktert tillstånd xD

2010-04-04 @ 13:23:03
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0