I thought love was only true in fairy tales

Sitter här med en kopp te och känner mig allmänt chill !

Skolan var kul :) vi hade en lektion som mycket väl hade kunnat vara på sam-programmet och vi klarade av den fint, känns bra! Jag & Bea gick till biblioteket efter skolan för Henke sa att om jag ville ha bra betyg skulle jag bege mig dit nu och leta bok till det stora PM:et så att inte alla bra böcker hinner bli lånade ;) jag sjöng nästan hallelujah när jag hittade en bok om Stockholms blodbad! Klart jag ska skriva om det. Förresten, påväg dit mötte vi Jakob, det var askul för jag har inte träffat honom på.. ja jag vet inte hur länge ;s

Kvällen tillbringades framför datorn och i telefon.. "tajmat och klart in i minsta detalj" som Sickan skulle ha sagt :) sry att jag var så gnällig förresten, måste bli slut på sånt ;) juste, jag har ätit två glassbåtar också, dom nya är underbara med vit choklad och hjortron :D

Man kan säga att det här var sista skoldagen för på fredag är vi ju lediga och imorgon är det friluftsdag och dessutom sovmorgon! :D underbart, underbart. Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0