David 17år !

Jag har städat typ hela dan :O och när jag inte har gjort det har jag varit duktig och gjort klart bilduppgiften, skönt! :D iallafall så var det sjukt länge sen jag städade och sorterade såhär noggrant, så jag har hittat jätteroliga saker! Ni ska nu få höra en otrolig sak:

Jag hittade grattiskort från min 15årsdag (typ ett halvår sen) och i ett kort från mamma & pappa låg ett telia refill 150kr. Jag tyckte det var stört att jag hade sparat det men det var ju klart att jag hade använt det, tänkte jag, det var ju så länge sen. Men bara på kul så testade jag att fylla på mobilen, och DET FUNKADE!!!!!!!!! Jag hade alltså inte använt den där samtalschecken, gud!!! :D

En till bra sak var att jag hittade garantikvittot till min mobil, man vet aldrig när det händer något och jag trodde att jag hade slängt det, haha. Och den tredje braiga saken, jag hittade min sax! :D jag tror jag ska städa oftare, haha. Jag har även dammat och rensat kläder och imorgon ska jag dammsuga ;) och kanske pimpa toan !

Åh, hittade det sista månadsbrevet från Kyrkskolan, det är när min klass går ut sexan. Det står "vi kommer att minnas er för den stora charmen ni har och er stora livsglädje" åh ♥
Och så är det en bild på Lasses bil som vi hade kladdat ner och bredvid står det "det tog en timme med högtryckstvätt för att få den någotsånär ren!" haha :D


jajamen, ingen mindre än min son DAVID OHLSSON fyller 17 bast!! gud så fort han växer. GRATTIS! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0