Dåligt humör!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tjo, en besviken Isa här. Jag kom inte in på Rosendal ifall ni ville veta. Visst, kalla mig värdelös, det är så jag känner mig för tillfället. Men jag kan inte rå för att alla som har sökt in där är Einsteins medan jag är normal. Plus att det bara finns 40 platser. MEN jag ger inte upp än, kan faktiskt komma in på mina nästa betyg ;)

Skolan var kul, Villemo hälsade på :D vi fick chokladägg av henne, heuheu. Stannade kvar med brudarna efter skolan och grejade lite på musiken som ska redovisas på fredag. Fick skjuts hem av Beas mamma, snällt !

Jag har fått ont i huvudet av allt surande. Spanskaglosorna har iallafall fastnat så nu ska jag slänga mig i soffan med en alvedon.

Grattis till Oskaaaar som fyller 17år! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0