weekend

tjeena

ser ni att lizette har designat om min blogg? mycket snyggt! :D tack tack sötnos! <3

igår åkte mamma till älvsjö på hälsomässan, jag ville oxå men jag orkade inte kliva upp så tidigt (a) hon köpte med sig ett kanelte hem som jag kan lova är riktigt smaskigt! jag var ensam hemma hela dan och då var jag faktiskt väldigt huslig ;) vid fem-tiden kom robin, det gillar vi! :D vi myste med film hela kvällen :)

idag vaknade vi väldigt sent så vi gjorde inte så mycket. efter att älskling åkte hem har jag pluggat, tror att jag ska göra ekonomiprovet imorgon. det kommer kännas ovant att gå i skolan, länge sen ju, haha. men det kommer bli superhärligt med tjejvecka! :D idag är det fars dag! gav pappa en ansiktsmask, hehe. alldeles strax blir det fars dag-fika, mumsigt! (y)



you are the moonlight of my life <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0