tisdag

hejsan svejsan i lingonskogen

skola :) förstod mig till slut på referaten så jag gjorde faktiskt klart det ena på henkes lektion och fick VG (y) efter skolan åkte jag hem och åt lite. sen åkte jag tillbaks till skolan och hade utvecklingssamtal. gick riktigt bra faktiskt och agneta sa att hon nästan säkert ska höja mig i engelska :D efter det åkte jag hem till älskling. vi kollade på tv och så :) madde bakade god kladdkaka (y) höhö. på kvällen åkte jag, robin, madde och deras mamma till hennes butik för hon skulle göra något. vi barn spelade vändtia ;) sen skjutsade dom mig till station. jag tog bussen till kyrkbyn och satte mig i kuren där och väntade på mamma och mormor som var på gympa :P sen åkte vi hem :)

 godnatten!

Kommentarer
Postat av: Julia Swalander

Hej vilken jätte fin blogg du har:)

Eftersom jag deltar i en tävling hos swebus så tänkte jag berätta för dig

att eftersom det är en ny vecka nu så kan alla som reda röstat, rösta igen!

Och ni som inte röstat får jätte gärna lägga en röst på mig och min pojkvän :*

(man kan rösta varje ny vecka tills tävlingen är avslutad!)

Klicka bara på länkarna och rösta, klicka hellst på båda två!

Det går på mindre än 1minut! DIN röst är guldvärd?

(om du vill veta mer, läs på min blogg varför)



http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=49

http://www.studentresan.swebusexpress.se/?page_id=2&mid=54



... Och om du sedan vill ha ännu flera besökare till din blogg, länka mina bidrag på

din blogg åt mig så länkar jag dig på min blogg! :)

Ha en fortsatt bra dag! :)



(om du redan fått detta medelande så radera det bara!)

2009-11-11 @ 17:16:00
URL: http://juliaswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0