skola & kalas

godmorgon godmooorgooon! här är man morgonpigg minnsann, sitter och bloggar kl 05:28 ;) egentligen skulle jag gå upp tidigt idag för att träna på spanskaglosorna som var svåra & asmånga denna gång, men tror ni den tanken får mig att kliva upp ur sängen? nej. men tanken på att blogga, då hoppade jag upp ur sängen. haha, jag är knas.

igår var det onsdag. dagen började som inte oväntat med skola. först hemkunskap, maud lekte gangstah, gullig liten tant det där, även om hon kan vara riktigt dryg. vi gjorde tacobuffé, gott! :D på fysiken fattade jag ingenting som vanligt, då är det ju en jävla tur att man har den skönaste klassen! hampus lekte att han fångade spöken (y)

efter skolan tog vi brudar + josef söderforsbussen hem till freddan som fyllde 15! :D där blev det kalas, mycket trevligt! fin liten present fick man också, freddan är påhittig hon ;)


ghostbusters, oh yeah!


the cake!



födelsedagsbarnet!


jenny & fanny!


julia & hillevi sjöng mycket vackert!


kalaaaas!


eve är sötast i glasögon!



folk!


fled <3


Kommentarer
Postat av: Lizette

jasså:O haha på vadå? inte varm choklad va? :P

2009-11-26 @ 12:23:22
URL: http://floddisch.blogg.se/
Postat av: Lizette

de är inte sant! haha jo! xD

2009-11-26 @ 19:46:16
URL: http://floddisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0