Prao! :)

hejsan svejsan

det är ju bra att lilla sportspegeln var i måndags då så man missade lillpojken!

först vill jag säga grattis till bea som fyller 15 idag! :D <3

gick upp kl halv åtta, det var asjobbigt eftersom det var länge sen jag hade klockan på ringning sist! fast det var ju sovmorgon om man jämför med en vanlig skoldag :P aja! klockan nio åkte jag, mamma & mormor in till tierp. mormor gick och gjorde lite ärenden och jag & mamma ställde oss i kön till vaccinationen av grissjukan. idag fanns det vaccin (y) vi stod ute och köade i två och en halv timme och jag kan lova att jag frös eftersom jag hade tights och för första gången glömde jag vantarna hemma såklart! -.- jag gick in på café corner och svepte i mig en latte iaf (y) sprutan gick bra. jag & mamsen gick in på corner och tog varsin macka. sen gick jag till färgaffärn och jag var ju två timmar försenad men som tur var hade mormor varit in där och talat om det för dom. jag praoade till kl fyra och det var faktiskt jättekul! :D sen mötte älskling mig och sa att vi inte kunde leka idag :( aja, fick träffa honom lite iaf och vi ska leka imorgon istället! (y) jag tog bussen hem och väl hemma visade det sig att soffan hade kommit så snart är mitt vardagsrum klart :D

nu ska jag läsa bloggar, sen titta på bonde söker fru och sen plugga! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0