ny vecka

hola amigos

jag hatar spanska. aja, idag är det måndag och killarna är back in action! så nu är skolan normal, hah. på idrotten hade vi amerikansk fotboll. vi körde tjejer mot tjejer och killar mot killar. fan vad kul det var då! :D vi tjejer var galna (såklart) och det blev många lebbhögar där kan jag lova. ingen brydde sig ju om reglerna heller ;D

hemma har jag med hjälp av mamsen jobbat med bildarbetet sen jag kom hem typ. det får duga. imorgon är det redovisning! jag hatar att rita, jag hatar det! tacka vet jag uppsatser.

när jag satte mig framför tv:n var nyheterna på och då sa dom att julmusten är hotad för det finns typ inte glasflaskor så det räcker till! omg. PANTA MERA FÖR I HELVETE!

dagens...
klädsel:
lång grön tröja med luva, svarta leggings, strumpor och underkläder
frisyr: utsläppt
låt: "hon älskar snabbt" - snowstorm
citat: "vi kan smula sönder gips och låtsas att det är hasch, så säljer vi det till fanny för tusen spänn!" - jocke xD
roligaste: jocke, märkte att jag har saknat den blondinen. och joey! och hampus!




bara för att jag leker paparazzi och knäpper kort på härligt folk (y)

Kommentarer
Postat av: Lizette

haha får se om de finns kvar ;)

2009-11-17 @ 10:35:32
URL: http://floddisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0