November

tjafan

vaknade upp hos lizette men drog hem efter ett tag :) boxades idag, mycket kul! och så kände jag att det var hög tid för att göra något åt den där högen med skolböcker jag inte rört på hela lovet... så gjorde klart kemiläxan idag och nu tänker jag göra matteläxorna ;) det där referatet skulle man ju lämna in till henke innan lovet men jag har inte gjort det och funderar på att skita i det, får se om henke säger något sen :$
jag har en praovecka framför mig men har dock inget att göra imorgon :o så ska väl plugga, men jag får sovmorgon som en skön avslutning på lovet, haha! :D

I don't wanna say I told you so
but I told you so
now you've lost control

and I don't wanna be the rise and fall
so gimme more or nothing at all!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0