jag hade hoppats på att tiden skulle hjälpa mig att glömma, hade hoppats på att natten skulle hjälpa mig att drömma




nej jag menar inget med rubriken, men lustans lakejer är jävligt bra dom! :D

igår hade jag en jättetrevlig kväll som ni såg i förra inlägget :) nu sitter jag framför min kära dator och dricker kanelte, sen bär det av till robin :D

imorse hann inte jag & bea göra så mycket, käkade frukost och så. sen åkte jag till julmarknaden i tobo med mamma, mormor & olle och jeppe :) jag följde med enbart för att få lite tid att träffa jeppe, det var jävligt länge sen och han är ju trots allt som en storebror för mig :) så det var najs! jag köpte (elr fick, hihi) massa negerbollar :D och så gav olle mig pengar, han sa att det var namnsdagspresent i efterskott, han är bra snäll han!

bloggar imorgon :) puss mogiisch ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0