fredag den 13 :O

tjue

dagen började med skola. vi har ann-marie som biologilärare igen, we like mucho! lektionerna flöt på, tjejveckan har gått lite för fort, men men. efter skolan gick jag & fanny hem till henne för hon skulle hämta pengar och sen gick vi till färgaffärn och hälsade på martin banan (y) jenny var och gjorde ett bankärende (hihi) men sen kom hon till oss :D vi satte oss på konsum. när klockan närmade sig fyra gick vi tre till stationspizzerian och efter ett tag kom frida & ellan :) vi fem käkade pizza och det var mycket gott! strax före kl sex drog vi oss mot möbeln där det var öppen scen. det var kul och man träffade kuligt folk :D sara uppträdde, såå bra (y) man blir ju stolt :) när alla hade uppträtt klart snackade jag lite med älskling som var där och sen strövade jag & brudarna omkring på tierp. gjorde lite allt möjligt och träffade olika folk, trevligt men kallt som satan! nu ligger jag iaf under täcket med raggsockorna på, härligt!

fredag den 13 är det också, eller titta, för två minuter sen blev det den 14! fan vad skönt, klarade mig utan otur ;D

dagens...
klädsel:
ungefär samma som igår
frisyr: utsläppt. volymspray som gjorde att det blev slickat & lockigt under mössan (y)
låt: måste nog bli "can't touch it" elr vafan den heter x]
citat: fanny: "asså om du trycker på ettan två ggr så blir det en smajlis, det är mycket enklare"
jenny: "fanny goes high-tech" xD
roligaste: brudarna ;)



knäppte tyvärr inga bilder idag så det får bli en på fäny!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahahahhaahah xD . trevlig dag har det vart iaf! :D<3

2009-11-14 @ 00:34:52
URL: http://jannyh.blogg.se/
Postat av: Isa

Hihi xD gud ja! :D <3

2009-11-14 @ 14:58:50
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: Beaa :D

2009-11-14 @ 17:34:14
Postat av: Beaa

hahah MC hammer eller som du sa Mac hammer xD låten är rätt så du vet :D ;) <3

2009-11-14 @ 17:36:16
Postat av: Isa

Jaja det är inte så lätt, jag tänkte på McDonalds xD haha bra det (y) <3

2009-11-15 @ 21:38:02
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0