faktiskt en rolig söndag :D

tjennaaa

igår åkte jag som sagt till älskling. han & oskar mötte mig vid station, vi drog till bennys och sen kom jakob :) efter det köpte vi chips & dipp och drog hem till ralle :) kollade på ice age 3, spillde julmust och allt var allmänt flum, me like! sen blev det bennys igen och efter det drog jag, robin och oskar hem till robin :) kollade på american pie: band camp (y) oskar blev tlött och drog hem. jag & robin blev åsså tlötta och sov.

idag vaknade jag upp bredvid den finaste som finns! han skulle döma så jag åkte hem med 12:55-bussen. mitt busskort funkade inte så måste gå till UL imorgon och be om nytt. när jag hade varit hemma ett tag kom lizette till mig :D vi hade det supermysigt med julmusik, planerade det årliga julbaket och skrev önskelistor! om en vecka är det advent, jag fattar inte vart hösten tog vägen! fast det är absolut inget att klaga över. och om en månad slutar vi skolan, tänk!

på kvällen boxades jag med emma, körde så hårt att jag fick sätta mig ner för att inte svimma (yy) höhö. kul som satan är den sporten! eller vad det nu är, haha :D

jag orkar inte med detdära "dagens" längre x) men en rolig sak jag & mamma läste nyss var att från armvecket till handleden, det är samma längd som ens fot! och det stämde, cooolish ;D


snyggaste popcornbägaren ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0