elisabet

det heter jag i mellannamn så jag har namnsdag idag! ;D

hej kanske man ska skriva oxå! idag är det torsdag och dagen började med skola. första luciaövningen var idag och jag ska vara tomte! :D på spanskan tjatade eve som vanligt om att hon ville höra tengo la camisa negra och agneta ba "jaja om du så gärna vill höra den gamla tråkiga låten får dom som vill höra den stanna kvar och resten kan gå". exakt alla utom eve gick xD eller jag & fanny stannade faktikst kvar för att göra eve sällskap ;) på idrotten trodde jag att vi skulle dansa salsa, men det blir tydligen en annan gång för idag var vi med 9b och lärde oss någon reggae-dans av en snubbe med rastaflätor :D kuligt!

när jag åkte hem fick jag namnsdagspresent av mamma; en rosa reflexväst (och så gav hon lizette en grön, hihi), hårsnoddar och en twilight-tidning (y) jag & mamsen gick till mormor och käkade tårta :D av henne fick jag brända mandlar och ansiktsmasker! gud vad dom var snälla idag, vi firar ju aldrig namnsdagar :S aja, jag ska inte klaga! hehe dom har oxå namnsdag btw, mormor heter t.o.m elisabet i förnamn. efter fikat drog jag till lizette och lekte med henne, jag hade saknat henne massor! kul hade vi såklart :D fick ofc pannkakor där (yyy) <3

dagens...
klädsel:
min svarta duffyduck-kofta, linne, jeans, strumpor och underkläder
frisyr: utsläppt
låt: "balladen om den kaxiga myran" - stefan demert
citat: jag: "vad ska jag ha som dagens citat?"
lizette: "vettefan, ta det här!" xD
roligaste: lizette ♥



Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag heter också Elisabet :D . Grattis i efterskott:D

2009-11-20 @ 23:29:24
URL: http://frokenlund.blogg.se/
Postat av: Isa

Där ser man :D tack detsamma! :D <3

2009-11-21 @ 14:44:07
URL: http://mogiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0